Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı üretim yönetimi, kalite yönetimi, pazarlama ilkeleri, pazarlama yönetimi, çağdaş pazarlama teorileri, uluslararası pazarlama, pazarlama araştırmaları, halka ilişkiler, reklamcılık, müşteri ilişkileri yönetimi gibi araştırma konularını incelemektedir.

İşletme Bölümü müfredatında, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı tarafından sunulan dersler aşağıdaki gibidir:

  • Halkla İlişkiler
  • Hizmet Pazarlaması
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Pazarlama Araştırmaları
  • Pazarlama İlkeleri
  • Pazarlama Yönetimi
  • Reklamcılık
  • Satış Yönetimi
  • Uluslararası Pazarlama
  • Üretim Yönetimi

Anabilim Dalı, faaliyetlerini 2 Doçent ve 2 Doktor Öğretim Üyesi ve 1 Araştırma Görevlisinden oluşan akademik kadrosu ile sürdürmektedir:

Doç. Dr. Mehmet Özer DEMİR (Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı)

Doç. Dr. Davut KARAMAN

Dr. Öğr. Üyesi Betül ÇAL 

Dr. Öğr. Üyesi Bilge Nur ÖZTÜRK

Arş. Gör. Çisem ÖZKAL