Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı üretim yönetimi, kalite yönetimi, pazarlama ilkeleri, pazarlama yönetimi, çağdaş pazarlama teorileri, uluslararası pazarlama, pazarlama araştırmaları, halka ilişkiler, reklamcılık, müşteri ilişkileri yönetimi gibi araştırma konularını incelemektedir.

İşletme Bölümü müfredatında, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı tarafından sunulan dersler aşağıdaki gibidir:

Halkla İlişkiler

Hizmet Pazarlaması

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama Araştırmaları

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Reklamcılık

Satış Yönetimi

Uluslararası Pazarlama

Üretim Yönetimi

 

Anabilim Dalı, faaliyetlerini 2 Doktor Öğretim Üyesinden oluşan akademik kadrosu ile sürdürmektedir:

Dr. Öğr. Üyesi Betül ÇAL (Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı)

Dr. Öğr. Üyesi Bilge Nur ÖZTÜRK