2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI -BAHAR- YARIYILI DERS KAYIT VE KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ HAKKINDA
-Ders kayıt, kayıt yenileme işlemleri, mazeretli ders kaydı ve danışman onayı ile ders ekle çıkar işlemleri 08 Şubat 2021 - 12 Şubat 2021 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden elektronik olarak yapılacaktır.
-Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrenciler dâhil, tüm öğrenciler ders kayıt işlemlerini kendileri yapacaklardır.
-Normal öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ile diğer yükseköğretim kurumlarında kayıtlı olan öğrenciler katkı paylarını, ikinci öğretim öğrencileri ise öğrenim ücretlerini 08 Şubat 2021 - 12 Şubat 2021 tarihleri arasında tüm -Halk Bankası- şubelerinden, ATM’lerinden (para yatırma özellikli) ve internet bankacılığından öğrenci numarası ile yapabileceklerdir.
-Katkı payı veya öğrenim ücreti ödeme işlemi yapılmadan ders kayıt işlemi yapılmaz.
-Ders programlarınız okulunuzun web sitesinde ilan edilmiştir. Lütfen okulunuzun web sitesini takip ediniz.
-Kaydını yenilemeyen öğrenciye o yarıyıl içinde öğrenci belgesi verilmez ve bu öğrenci derslere devam edemez, sınavlara giremez, öğrencilik haklarından yararlanamaz.